Mosebacke och turnéavslut

Spelningen på Mosebacke blev helt fantastiskt rolig. Det är sällan folk står och klappar och skanderar Vegas,Vegas  när jag kommer till mitt normala jobb. Sitter just nu med lite pappersarbete som efterdyningar på turnén. Det som händer nu med orkestern är att vi vilar en stund. Vi håller också på att smida lömska planer inför hösten. Jag hoppas att några av våra tusen planer går i lås. Då kan det bli ett riktigt galet Lars Vegas Trio år.
tack till er alla som varit med oss på turnén. Ni är bäst.

Kommentarer:
Postat av: Maïa

Tack själva!



Jag har längtat efter att få se er live igen, och jag blev så jäkla glad när jag fick reda på att ni skulle spela på Mosebacke! Fan va kul! Jag som råkar bo i närheten och allt.

Eran spelning var som en stor burk lyckopiller, med gott humör och positivt tänkande som biverkningar. Ni är verkligen fenomenala. Ja, ni är bäst helt enkelt. Sen i onsdags går jag runt och säger till alla jag känner att "Du skulle varit där !". Jag bara säger det hela tiden, men sånt tål att upprepas.

Jag bara njöt, låt efter låt efter låt, och så kom slutligen min personliga favorit "Två av oss" som grädden på moset! Fy fan va ni är sköna!

Måtte nån av era planer gå i lås. Ha det bäst!

mvh/Maïa ifrån Skucku





2009-05-11 @ 14:54:14
Postat av: Gustaf

NÄR KOMMER NI TILL JÖNKÖPING? jag är ett ungt troget lars vegas fan och jag har ännu inte fått se er live.. skulle ha gått i katrineholm, men där blev det inställt för några år sedan.. snyft... såå, kom igen nu.. söderns fina jaktmarker väntar på er...

2009-05-12 @ 10:36:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits