Snart så blir det singel!

Nu börjar det kännas kul med vår singel, tycker jag. Video och en massa galna versioner på singeln. Helt i vår anda. Samma dag som singeln släpps ska jag träffa mina blivande arbetskamrater på mitt första socionomjobb; Djupt! Dessutom är det ju 1 april det sker så allt kanske bara är dett stort skämt?
Ska också bli kul att att spela på teatern i ösd, det var längesen. Mosebacke blir också en upplevelse. Det var 100 år sedan vi spelade i Stockholm offentligt med Trion. Ljuset och våren har kommit till Hammarbyhöjden vilket känns grymt skönt, inte en sekund för tidigt! Imorgon kommer Janne och skojjar med mig i micken (hur lät det?). Har lovat middag också, kan bli korvstroganoff. Peace/ Erik "Evlis" K

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits