Den nya videon del 354

Nu har vi lämnat de sista ändringarna till regissören för videon till sjung sjung sjung.
Är vi överens i trion? mer än vi har varit men kanske inte hela vägen. JAg tror att det kommer att sluta i ett slagsmål. Då kommer jag att vinna för jag har boxats när jag var yngre. Martin kommer att förlora för han är pacifist. Janne kommer att klara sig på råstyrka, Anders på att han är vältränad och Erik på att han troligtvis slåss fult. Jag och Janne slogs för ett antal år sedan men ingen av oss kommer ihåg vad saken handlade om eller vem som vann. De andra har jag aldrig slagits med... men det är aldrig för sent.

Kommentarer:
Postat av: Fransisco

Evlis kommer att vinna eftersom han har fåyy karata på Anders så mycket. Han kallas ju "Professorn" i Dojon.

2009-03-27 @ 21:30:48
Postat av: Evlis

Kirurgen om jag få be...

2009-03-28 @ 21:30:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits